Skor på tradera



Klicka här för att komma direkt till annonsen!

Rolig högklackad sko med lila/transparent stilettklack och ovansida i transparent plast.

Aldrig använda, endast provade. Tillverkade i Italien. Märket heter Mi Placi by Geda.

Jag har själv storlek 37 och tycker att skon passar bra på bredden men är lite lång, min fot täcker inte hela sulan på längden. Man bör ha en ganska smal fot om man är en 38. Plasten på ovansidan töjer ut sig lite när den värms upp av kroppsvärmen.

Jag har fotat den ena skon med lite papper under plasten för att det ska sunas tydligare. Sulan är gjord i svart mockaimitation och har lite stoppning under så den känns väldigt mjuk och lite stötdämpande.

Klacken är 12cm och platån är 2,5cm.




Klicka här för att komma direkt till annonsen!

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Ha en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-09-11 @ 02:24:12
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0