Katastrofdag som förhoppningsvis vänder

E helt slut, sovit asdåligt inatt. Knappt sovit alls egentligen för det kändes som att jag låg vaken så länge att jag till sist fick huvudvärk och jag vaknade med huvudvärk imorse... eller snarare i förmiddags vilket innebär att jag sov bort träningspasset jag var inbokad på kl.9.

Nu har jag iallafall kommit igång med dagen. Tvättar och väntar på att kamerans batteri ska bli fulladdat så jag kan fota alla skor som ska läggas upp på Tradera.

Sen tror jag att jag ska testa avskedspresenten jag fick av mina kollegor på Gina.
Kaviarnaglar eller kaviarmanikyr, vet inte vilket som e rätt benämning.
 
Sen blir det förhoppningsvis lite träning ikväll istället. Har erbjudit min faster att hjälpa henne lite på gymmet eftersom jag har så mycket mer erfarenhet och träningsvana än henne. Det kommer säkert se lite roligt ut när en 30åring och en 60åring tränar ihop :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Den var otroligt god, ja visst är den. det blir charmigt.

2012-09-04 @ 13:32:18
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0