Jobbintervjun

Dagen började med toppenväder och då känner man ju liksom medvind i kroppen :)
Jobbintervjun kändes bra. Arbetsuppgifterna/ansvarområdet lät väldigt roligt. Mer delaktighet i designprocessen
än vad annonsen beskrev.
Jag var för dagen klädd i en svart klänning och den ljusblå skjortan som jag blekte förra veckan.
 Efter intervjun gick jag via en inredningsbutik för att köpa en present å pojkvännens vägnar till hans syster eftersom jag ändå var i Gbg, butiken finns inte i Borås.
 
På bussen hem kollade jag min mejl och såg att jag fått kallelse till jobbintervju på torsdag hos ett företag i Borås. Känns ju riktigt bra! Verkar som att jag börjar få upp farten nu.
 
Nu på kvällen har jag hittat ytterliggare en intressant jobbannons om en tjänst för designassistent. Dock är arbetet på annan ort och jag är inte så sugen på att flytta såvida det inte handlar om Stockholm men det känns ändå vettigt att söka jobbet. Det kan ju visa sig vara ett jättebra tillfälle att utvecklas och förbättras.
 På eftermiddagen tittade min faster in efter sin arbetsdag och käkade middag hos oss eftersom vi planerat att gå på bio ihop. Vi gick till Röda Kvarn och såg The Descendants med George Clooney. Den var bättre än väntat så den kan jag varmt rekommendera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0