Jobbintervju!!!

De senaste dagarna har varit fyllda med träning och hålla koll på auktionerna på tradera och posta sakerna när folk har betalat.
 
Igår fick jag ett mycket angenämt samtal :) Ett av ställena jag har sökt jobb hos hörde av sig och vi bokade in en intervju på måndag.
Så måndag förmiddag bär det av till Gbg på arbetsintervju :) Känns bra!
 
Just nu håller jag på med ett litet pyssel. Fick en ljusblå skjorta utav min pojkvän som hade fläckar efter en permanent märkpenna som alltså inte går bort.
 
Nu har jag kastat/droppat på blekmedel och sen planerar jag att brodera på lite pärlor :)
 
I eftermiddag är det dags för mitt nästsista pass med min PT. Jag är så trött i kroppen just nu, jkänns som att jag alltid är öm nånstans... Men träningen har ju bevisligen gett resultat så det är bara att bita ihop och fortsätta.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad kul, hoppas det går bra på intervjun! :)

Svar: Tusen tack! :)
NinaAlexandra

2012-09-20 @ 20:02:02
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0