Världens bästa film juh!!!

Filmen jag såg igår med min faster är det roligaste jag har sett på länge!!!
SÅ härlig! Jag rekommenderar alla att se den!
The Intouchables, på svenska: En oväntad vänskap
(länk till IMDB)
Vilken underbar film med så härliga karaktärer! Jag älskar! Den blir ännu bättre av faktumet att den är baserad på en sann historia.
Jag och alla andra i biosalongen satt och skrattade så vi skrek. FIlmen är ett "måste se"!
Och det skadar inte att man skymtar delar av den vackra staden Paris i bakgrunden genom hela filmen...
 
Här kommer även en Instagrambild från utanför mitt nya jobb :)
Jag är så glad att jag har fått jobb på Ellos designavdelning!!! Hoppas det kan bli förlängt efter nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0