Träna och titta på sport

Det blev ingen träning igår. Hade ett möte med en arbetsförmedlare och sedan kom jag på att jag hade tvätt-tid så resten av kvällen gick åt till det.
Inga stora nyheter på arbetsförmedlingen. Jag har ju sökt jobb och varit på intervjuer och nämnt för alla jag känner att jag e på jakt efter nytt jobb. Nu väntar jag på att få svar här och där och fortsätter att söka vidare.
 
Idag hade jag min nästsista träff med PTn. Sa nog redan förra gången att det var min nästsista träff men det stämde ju tydligen inte.
SÅ idag körde vi lite lugnare för jag sa till innan vi började att jag kände mig lite "off" trots det så tog jag tydligen i så jag spydde eller så var jag verkligen off även fysiskt.
Imorgon ska jag gå på Zumbapass med en instruktör jag inte haft innan. Hoppas det blir riktigt bra! Skönt att skaka ur kroppen i slutet av veckan!
 
På kvällen var det dags att starta basketsäsongen med en match i Boråshallen.
Borås baksetkillarna mötte 08 Stockholm och vann med 101-96.
Grymt bra start med tanke på att killarna låg under i mitten av matchen. En av de nya killarna i laget gjorde runt 30 poäng och var matchens absolut mest överlägsna spelare.
 
Förra säsongen var fantastisk! Denna säsong kan bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0