Stress och värk och panik-inlämningar

Jag fattar inte hur elitidrottare orkar vara elitidrottare. Jag har kunnat träna mycket och ofta ända sedan jag blev arbetslös och även om jag inte tränar varje dag så blir ju kroppen sliten. Det känns inte som träningsvärk utan det känns som att kroppen e jävligt trött helt enkelt.
 
Nu börjar även mitt högra skulderblad krångla igen. Jag började känna av det i slutet av min utbildning när jag satt mycket framför datorn och skrev på slutarbetet så det är väl nån slags begynnande mus-arm.
 
Trodde ju att det skulle försvinna helt nu när jag inte har jobb men snarare tvärtom, nu spenderar jag ännu mer tid framför datorn och söker jobb och info om allt mellan himmel å jord som gäller facket, jobb, utbildning, bidrag, praktik osv.
 
Måste ju bara lägga upp bilden på inlämningsuppgiften till illustrator kursen.
Hahaha, denna kommer inte att bli godkänd. Man var tvungen att ha med egna prints, mönsterrapportering och använda sig av Clipping mask osv. Men programmet krånglade och ibland fattar jag inte vissa instruktioner och kortkommandon så det blev inte helt klart eller bra. Men jag gjorde det mest grundläggande och skickade in så att de ser att man aktivt deltar i kursen får man komplettera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0