Snabba vändningar!

Igår jobbade jag på klädaffären b.young och idag ska jag vara på Ellos.

Ska bli så jäkla kul! Skrev om det häromdagen men ville inte skriva vilket företag det handlade om. Blev tipsad av en kompis som jobbar där att de sökte någon som snabbt kunde komma in och hjälpa till på designavdelningen så nu har jag jobb fram till årsskiftet.

Var så trött igårkväll när jag kom hem (jobbade i butiken tills stängning kl.19) så jag orkade inte blogga och lägga upp några bilder men tänkte att jag gör det ikväll istället.

Gött att börja sitt nya jobb på en fredag... Då hinner man smälta intrycken och bearbeta informationen under helgen.

Dags att göra sig klar för att åka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0