jobbat och telefonpratat idag

Idag har jag skissat massor på jobbet. Jag älskar det! Har varit lite halvseg hela dagen och då är det skönt att kunna ha hörlurar i öronen och bara skissa för sig själv.
 
Rinbgt ett par samtal har jag oxå gjort. Först till Söder & Co. De hde ringt mig igår men jag var upptagen på jobbet och glömde sedan ringa tillbaka. De hade tydligen en kund som sökte en mönsterkonstruktör/direktris och hörde av sig eftersom de har mitt CV.
Vi kom ganska snabbt underfund med att jag inte var rätt person för jobbet eftersom jag bara skulle se det som en tillfällig grej medan företaget är ute efter någon som faktiskt vill jobba med mönsterkonstruktion och därmed kan bli långvarig.
 
Efter det ringde jag till Unionens a-kassa för att kolla hur jag ska göra när jag slutar söka ersättning. Det blev lite knepigt eftersom jag började jobba mitt i veckan så det var lika bra att ringa och fråga.
 
Innan jag glömmer ska jag även lägga in en länk från Borås Tidning om Per Holknekts föreläsning. Klicka här för att komma direkt till artikeln.
 
Borde verkligen ha tränat idag men jag orkar inte så det får bli Afrodans+core imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0