Intervjun igår

Gårdagens intervju kändes bra. Det var 2a intervjun på företaget jag var till förra torsdagen... eller var det förrförra veckan?
Iallafall så fick jag lite mer ingående information om företaget och tjänsten, jag fick ställa frågor och träffa alla som jobbar där (det är bara 6 personer totalt på kontoret)
 
Jag försökte se proffsig och fräsch ut med håret upp i en "bun" på huvudet, "I <3 PARIS" t-shirt, lös svart blazer, mörkblå skinny jeans och vita converse.
 
Det kändes bra och som att jag visade mig själv från min allra bästa sida och jag fick sagt allt jag ville säga om mig själv. Däremot så har jag ingen aning om hur många det är som fått komma på en 2a intervju och om det finns någon kvar som har mer kompoetens än mig eller en personlighet som passar dem bättre.
 
Jag kan bara hålla tummarna för mig själv och hoppas på det bästa! De skulle försöka svara inom denna vecka.
 
Om jag får ett nej från detta klädföretag så har jag nu iallafall fått kontaktuppgifter till en person jag ska mejla angående lagerjobb i Viared. Men jag vill inte skicka en intresse anmälan för att sen tacka nej så jag ska vänta på besked från klädföretaget först och om de inte har hört av sig senast på fredag så mejlar jag mitt CV och personliga brev för lagerjobb.
Lagerjobbet kan iallafall kombineras med lite timmar i klädaffären så det hade ju funkat.
 
Vi får se helt enkelt.
 
Ikväll kommer jag att köra 3 pass på raken:
Afropower dans (uppvärmning)
Core 25min (bålstyrka)
Hatah Yoga (nedvarvning/stretch)
 
Det känns som väldigt mild träning så det är ingen orimlig idé. Och jag har fortf lite träningsvärk kvar från passet med PTn så jag e glad att träna utan vikter idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0