Presentkortet has arrived!

Äntligen ramlade mitt presentkort från Björn Borg in genom brevinkastet idag. Tack Sofis Mode och Björn Borg!
Eftersom det är längesen jag varit inne i en Björn Borg Concept store (finns ju ingen i Borås) så kollade jag lite på nätet men sen måste jag gå till en butik för att kunna utnyttja presentkortet.
 
Jag har hittat 2 fina resväskor som kanske kan va nåt för mig...
Alternativ 1:
Den känns cool, androgyn, ganska stilren eftersom bokstäverna e så stora så det mest ser ut som ett grafiskt mönster.
Klicka här för att komma till den på bjornborg.com
 
Alternativ 2:
Lite skrikigare, lite tjejigare. Med denna sticker man definitivt ut och det är ganska osannolikt att någon annan skulle råka ta just min väska om jag hade denna.
 
Vi får se vad det blir men jag e inte så sugen på nya underkläder just nu så en liten resväska skulle passa alldeles utmärkt för framtida resor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0