Städ och pyssel

Idag har jag mördande träningsvärk från gympasset med med min PT. Jag kommer inte gå till gymmet idag men sticker kanske ut och springer senare när jag har städat klart.
 
Min fina barndomsvän kommer ikväll och stannar över helgen. Det ska bli superkul!
Jag har även pysslat lite. Fick en liten svart clutch av min faster för ett par dagar sen som behövde fräschas upp lite så här kommer några bilder på det.
 
De guldiga hörndetaljerna hörde till väskan men hade lossnat och lämnat fula, klibbiga märken efter limmet.
Min plan var att slänga på stora färgglada strass-stenar...
 
 
Men jag ändrade mig och använde istället en massa små svarta pärlor så att det får lite samma effekt som kaviarmanikyren.
 
 
Slutligen valde jag att slänga på lite pärlor i 3 olika rosa toner längs kanten. Är lite sugen på att fortsätta och fylla hela locket med pärlor... Men det är verkligen tidskrävande så vi får se.
 
Imorgon ska min vän få hjälpa mig med att färga håret, sedan ska vi gå till Abecita Konstmuseum och kika på utställning och så avrundar vi dagen med en långpromenad eller en löprunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0