lunch i lovely sällskap

Har lunchat Eest med gamla jobbkompisar idag.
Det är lääängesen jag käkade sushi så det var riktigt gott men det viktigaste var ju givetvis sällskapet :)
Det är alltid så tråkigt när man slutar på en abretsplats eller äntligen blir klar med studierna och ska gå vidare. Man är alltid tvungen att lämna nån eller några man tyckte extra mycket om.
Nu är det ju tur att jag bor i samma stad som de jobbar för då kan man iallafall ses för en lunch, nästa gång får det nog bli en AW i Gbg.
 
Har även postat iväg ännu ett litet kuvert till a-kassan, jodå det räckte inte med själva examensbeviset, jag var tvungen att fylla i ett intyg som i princip upprepar det som står i examensbeviset men jag kan förstå att det behövdes eftersom detta intyg är ett formulär som läses in maskinellt så då måste det ju fyllas i likadant av alla som någonsin behöver lämna in ett sådant intyg.
 
Sedan passade jag på att posta iväg lite tradera grejer.
Kommer snart att lägga upp fler skor till försäljning. Dock är det killskor. Min sambo tyckte att jag kan sköta försäljningen av hans Dr Martens skor och lite annat eftersom jag ändå har tid att göra det och själv är inne på tradera hela tiden.
 
Nu är det 2 veckor till deadline på 1a inlämningen av illustratorkursen. Så det får bli lite mer fokus på datorn och mindre på handskissat kommande vecka.
 
Har inte tränat sen förra veckan så ikväll får det bli en timme på löpbandet, kansek rentav promenerar till gymmet om det inte ösregnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0