Helgen som gått

Det blir - (minus) för att jag inte har tränat alls utöver att vara ute i friska luften å promenera.
 
Men jag har desto fler +:
Ordnat alla papper som ska till a-kassan så imorgon är det bara att posta dem.
Besökt en skördemarknad med min kära faster och haft en allmänt mysig lördag tillsammans med lunch, shopping och fika.
Röjt ut i vindsförrådet och plockat fram det som ska läggas upp på tradera och säljas på loppis.
 
Förhoppningsvis kan jag få upp några skinnjackor och högklackade skor redan ikväll :)
Måste komma ihåg att skapa en egen kategori för traderagrejerna så att det inte försvinner bland allt annat.

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-09-02 @ 18:33:35
URL: http://paulineart.blogg.se
Postat av: johanna

tack så mycket, vad kul att du gillade den!

2012-09-02 @ 19:16:03
URL: http://mixband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0