Diskreta nudefärgade pumps på tradera

 
Klicka här för att komma direkt till annonsen!!!

Nude/kamelfärgad högklackad sko med dold platå från Nelly.com. Storlek 37.

Klack: 11,5cm och Platå: 2,5cm. Använda ett par gånger och fortfarande i fint skick. Insidan av klacken på den högra skon är lite uppskrapad och 2 små svarta fläckar som är inringade på bilderna.

Fläckarn kommer från att skorna har skrapat emot varann när man går, jag vet inte om det finns medel eller knep för att få bort såna fläckar.

Materialet är skinnimitation.

Roliga partyskor som gör dig fotomodellslång för en kväll!

 
Klicka här för att komma direkt till annonsen!!!
 
 
Klicka här för att komma direkt till annonsen!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejhej!Kolla gärna min blogg,fina du!Du har en så vacker header,helt underbar..Tror du du kan göra en till mig?=)btw kolla gärna när jag sjunger låten Glory Of love : http://www.videofy.me/v/623761

SKA LÄGGA BUD PÅ DEMDÄRA SKORNA!!! <3

2012-09-16 @ 08:45:47
URL: http://mimmismusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0