Tvätt-dag, söndagsträning och komplettering

Ja rubriken summerar faktiskt hela min söndag. Har varit uppe sen kl.7 å tvättat. Pssade på att gå till gymmet och träna mellan maskinerna så det blev 5,5km på 45min på löpbandet sedan 15min styrketräning för armarna och 10min magövningar.
 
Under kvällen har jag suttit och kompletterat min inlämningsuppgift till illustratorkursen och valde att göra helt nya plagg eftersom jag ritar mycket bättre och snyggare nu än för bara någon månad sen.
 
Såhär ser det ut:
Nu har jag trixat med olika penslar, urklippsmakser, mönsterrapportering osv...
 
Känns bra, det är ju denna typ av uppgifter jag jobbar med varje dag nu på Ellos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0