Saker jag har varit delaktig i

Kom ju på att jag kan länka in lite bilder på kläder som jag har varit delaktig i framtagandet av när jag jobbade på Gina tricot.
 
Detta är Clara dress för 299kr.
 
 
 
Detta är Kattis dress oxå för 299kr och finns även i svart.
 
Jag har inte designat dessa (alltså "hittat på" dessa modeller) men jag jobbade som direktris i teamet som utvecklade dessa produkter.
Det är en härlig känsla att se saker som man har varit med om att skapa. Det är nästan lite surrealistiskt att se dem i butik.
 
Hade samma känsla förra hösten när HMs lanserade Modern Classic för herrar på nätet och en tillhörande kampanj med sjuuukt fina bilder.
Jag praktiserade ju där i ett halvårs tid så jag fick ju se och arbeta med många plagg från skiss och första prov på kontoret till det slutliga resultatet ute i butik och på nätet.
 
Nu har jag även fått svar från Boråsföretaget Svantex som jag varit på intervju hos för tjänsten som direktris/assistent. De bestämde sig för en annan sökande så jag har verkligen haft tur med tajmingen att jag blev erbjuden ett annat jobb igår.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: ja, man vill alltid ha det man inte har. De som är långa vill vara korta, de med mörkt hår vill vara blonda osv ;)

2012-10-17 @ 14:46:50
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se
Postat av: josephine

Fin blogg! Men skulle vara roligt om du hade en header :)).

Svar: Ja jag vet, bloggen ser lite tråkig ut nu. Ska definitivt ta tag i det snart :) Tack för att du tittade in :)
NinaAlexandra

2012-10-17 @ 15:18:01
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: Amanda Cleréus

Vad roligt!

2012-10-19 @ 22:44:49
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0