OMG!

Oh My God!!!
 
Det verkar som att jag har jobb som extra designassistent fram tills årskiftet. Jippie!!!!!!
 
Jag vill inte skriva ut företagets namn än eftersom inget är skrivet svart på vitt än men det känns bra.
Igår fick jag ett samtal från en gammal klasskompis att det företag hon jobbar på sökte extrahjälp med designassistent-uppgifter. Hon gav mig en mejladress till sin chef och bad mig mejla mitt CV, personliga brev osv, säga att jag kände till jobbet via henne och påpeka att jag kan börja omgående. Jag bifogade några bilder på sånt som jag har designat, kanske det också bidrog lite....
 
 
Så igårkväll mejlade vi fram och tillbaka och imorse kom vi överens så jag ska börja på fredag och min kompis kommer att ta hand om mig eftersom chefen är på resa. På måndag är chefen tillbaka och då kommer vi att gå igenom alla detaljer och skriva på.
 
Gårdagen var allt annat än normal. Även företaget som jag har sökt lagerjobb hos ringde under dagen och ville boka en intervjutid på torsdag men det kunde jag inte eftersom jag har lovat jobba på b.young, klädaffären.
Och det började som sagt med mejlet om att jag vunnit presentkort av Björn Borg genom Sofis Mode.
 
Jobbet som jag ska gå till på fredag är som sagt bara till årsksiftet men det är heltid och det är som designassistent så det är ett stort steg i rätt riktning för mig och det är mer meriterande på mitt CV än att jobba i butik eller på lager.
 
Bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0