I väntans tider...

Men nu handlar det inte om bebisar, det handlar om nytt jobb!
 
Väntar svar från företaget jag var på återbesök hos i måndags. Nu har jag även fått en mejladress dit jag ska skicka mitt CV och personliga brev för lagerjobb. Så nu sitter jag och grubblar på om jag ska vänta ut svaret från klädföretaget innan jag mejlar om lagerjobbet eller om jag borde helgardera mig och mejla om lagerjobbet och sedan ev. behöva tacka nej om jag får positivt besked från båda håll...
Det vore ju det bästa och säkraste för mig... Får nog ta och göra det.
 
Igår dök det upp 2 spännande annonser på jobb i Stockholm. Hade mer än gärna flyttat till en större stad och i synnerhet Sthlm där det finns så mycket fler möjligheter men själva flytten i sig, allt det praktiska med att packa ner och packa upp e ju skitjobbigt.
Men så länge jag är arbetsfri så e jag tvungen att söka alla jobb som jag har kompetens för och därmed en rimlig chans att få.
 
Igår genomförde jag verkligen mitt trippelträningspass: Afrodans, Core och Yoga.
Det kändes jättebra!!!

Men idag känns det verkligen i ryggmusklerna!
Idag blir det Bodypump. Ska försöka springa på löpbandet i 30min före och efter passet.
 
I helgen ska jag försöka lägga upp lite mer skor på tradera. Fattar inte att man lyckas skaffa sig så många par skor... Sedan ska jag även lägga upp 3 par utav min pojkväns skor bara för att han vill bli av med dem och jag har tid att sitta med tradera-grejer.
SÅ håll utkick så kommer det snart fina skinnskor och riktiga Dr. Martens här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0