Härlig fredag!

Ska sammanfatta de senaste dagarna lite kort.
Det var väl i onsdags jag skickade in ansökan för lagerjobbet och samtidigt dök det upp lite nya intressanta annonser att söka.
 
Torsdag innehöll lite lätt träning på löpbandet och lite styrkeräning. På kvällen kollade vi på basket i Boråshallen. Borås basket möte Eco Örebro och vi piskade dem :)
Basket är en av de få lagsporter jag tycker e roligt att följa (tränade lite basket i högstadiet) och det är så uppskattat att pojkvännen har tillgång till fribiljetter.
Igår fick de första 500 i publiken en gratis t-shirt så det får väl bli den man har på sig varje hemmamatch resten av säsongen.
Poängkung i denna match var än en gång en Borås-spelare. Den längste av dem, Mike Palm.
 
Har väntat på att Boråsföretaget som jag var på en 2a intervjuomgång i måndags ska höra av sig å ge mig besked om det blir jag eller nån annan som får jobbet men de har inte hört av sig än denna vecka så det känns som att jobbet säkert har gått till nån annan och att de kommer att mejla oss andra som inte fått tjänsten nån gäng nästa vecka.
 
Idag har jag jobbat på b.young Borås i Knalleland.
Bilden e från byoung.com
Det kändes bra! Hittade en massa spännande i butiken men jag glömde telefonen hemma så jag kunde inte fota ngt. Tänkte att jag får gå dit nån dag och prova en hel massa kläder så ska jag lägga upp bilder sen.
 
Stylade om i ett dkyltfönster och blev själv ganska nöjd. Valde grön som fokus, ramade in det med svart och vitt och använde orange som en kick.
 
Imorgon borde jag sitta och göra inlämningsuppgiften till illustratorkursen klar men eventuellt så kommer pojkvännen/vår lya att agera värd för grabbgängets förkrök så vi får se hur mycket jag kommer att kunna koncentrera mig annars får jag gå ner till biblioteket och sätta mig.
 
Ska försöka ta mig ut på en liten löprunda imorgon om vädret e fint. Det har varit ovanligt soligt och fint i Borås de senaste dagarnna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst de kan ju vara lite överallt :)

2012-10-13 @ 18:11:24
URL: http://www.joyforhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0