Glömde nämna

Mitt nya inköp idag som jag gjorde i personlabutiken på Ellos.
Denna skaljacka/löpjacka från Bagheera
Tydligen är det en herrmodell... tyckte den kändes lite stor för att vara en medium men jag tyckte om att den var lite större och lösare. Då är den lite längre och åker den inte upp över rumpan hela tiden så att det blir en glipa vid svanken. Jag hatar när det smiter in kalla luft som kyler ner ländryggen, det gör mig så stel och ger mig värk.
Och om man bara ska ut på en promenad en kall dag så finns det rum för en extra långärmad tröja.
 
Det jag tyckte mest om med den är att den har så mycket reflexmaterial så att man syns när man är ute i mörkret. Bandet längs blixtlåset mitt fram är reflekterande samt passpoalerna  längs ärmarna som går ihop på ryggen upp mot nacken.
 
Sånt gillar jag! Nu skulle jag bara vilja ha nya löpskor... Då vore jag jättenöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0