Gillar Björn Borg och Aftonbladet!

Fick ett mejl imorse om att jag vunnit ett presentkort värt 1000kr hos Björn Borg.
 
De va nån gång i september som Sofis Mode anordnade en tävling där man skulle välja ut sin favorit tros-modell av 3 befintliga och sedan skriva en motivering om varför just jag ska få designa en trosa åt Björn Borg.
 
Huvudvinsten var en dag med designteamet hos Björn Borg och att designa en trosa som ska ingå i deras kollektion så jag vann inte huvudvinsten men ett presentkort på 1000kr e verkligen uppskattat!!!
Fick sitta och tänka efter en stund eftersom jag helt glömt bort att jag deltig i tävlingen och inte hade antecknat nånstans när de skulle publicera vinnaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0