sammandrag och collage

Detta är för 2-3 veckor sedan när det plötsligt började hagla utanför och man tyvärr fick inse att vintern kommer att komma även iår.
Jag hade på mig vita converse den dagen och mina tår var stelfrusna när jag kom hem. Som tur var fyndade jag nya skor dagen efter, typ ökenkängor i skinn fodrade med ull på insidan.
Sedan dess har jag hunnit ge bort ökenkängorna till mamma för hon blev så förtjust i dem och har köpt nya skor till mig själv, inte riktigt lika snygga men varma.
 
Jag har även slängt ihop lie bilder jag tog när min vän M och jag var på Modevisning under Fashiodays här i Borås.
En massa nya, unga modekreatörer att hålla ögonen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0