Registrera sig på arbetsförmedlingen...

Till att börja med så hittade jag nästan inte deras kontor för de hade tydligen flyttat... Men nu har jag iaf registrerat mig så att de i sin tur meddelar A-kassan så att jag kan få nån slags arbetslöshetsersättning.
Inget komplicerat och personalen var väldigt vänliga.
 
Imorgon ska jag ringa runt till de arbetsgivare jag har haft under de senaste 12 månaderna och be om arbetsgivarintyg som sedan skickas till A-kassan så de kan räkna på hur mycket jag får ut.
Jag fick med mig en röd mapp hem med en massa info som jag ska sätta mig och läsa igenom nu.
 
 
 
Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ut å springa i det fina vädret eller om jag ska gå till gymmet och träna Bodypump ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0